Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői rúdugró bronz tető alatt 2017-02-20 10:23:03 Simonváros Csanád egyéni legjobbjának beállításával szerezte meg a helyi atlétacsapat egyetlen érmét az ob-n
Elvéreztek a selejtezőben a gödöllői ifi-atléták 2016-07-15 14:13:24 Simonváros Csanád rúdugrásban, Kriszt Katalin magasugrásban szorult ki a döntőt jelentő legjobb 12 közül a kontinensviadalon
A fellegekben járt a gödöllői rúdugró 2016-06-13 08:02:18 Simonváros Csanád teljesítette az ifi Eb-szintet és húzóembere volt a csehországi U18-as válogatott viadalon győztes magyar csapatnak